Zehranur58 Kızlar 34 haftamdayim sancı nasıl oluyor anlatirmisiniz bu 3. Gebeliğim diğerlerini suni sancı ile doğum yaptım bu farklı şuan sancı hissediyorum ara ara kasıklarım ağrıyor 😔 sancı nasıl oluyor lütfen bilgi verin
Rabianurr Zehranur58 bende 34+2 hamileyim canım benimde hem belim hem kasıklarımda agrım var baya şiddetli bugün kontrolüm vardı doktor bebeğin kafasının doğum kanalına yerleştirdiğini söyledi ağrılarımın ondan ötürü olduğunu söyledi kendimi yormamam gerektiğini söyledi son aylarımız haliyle ondan ötürü olabilir ama yinede doktorunla paylaş 😊
Gizemdi Zehranur58 ya bende 35.haftamdayim arada sirada adet sancisi gibi agri giriyo kasiklarima ama kisa suruyo yalanci sancimi oluyo bu dpgum sancisida bunun gibimi oluyo acaba
gunay95 Rabianurr aynen canim bende 34+4deyim bebesiyin başi aşagida.kasiklarim cok agriyor bide belim.nstde bir kere sanci cikdi.karin altimda bazen sanci oluyor.doktorla konusdum bakalim bu ayi cikarsam 38haftada alicakmis🤲🏻😍InsAllah hepimiz icin hayirlisi olur
Rabianurr Zehranur58 2 kere oldu suyum azalmış zaten bol bol su içmemi söyledi ama dediğim gibi herkesin farklı olabiliyor sizinki belki daha farklı bir durum olabilir
Zehranur58 Gizemdi bendede aynı şey oluyor doktoruma soracagim bugün sizede söylerim bakalım hayırlısı olsun canım ❤️