Muciiizeemm 2 gündür dozu yükselttik dün sancım oldu bugünde iğneyi vurduktan sonra bulantı ve bas ağrısı basladı sizce ilaçtan olabilirmi? Doktoru aramalımym yoksa normalmi yasayan varmı ?😞
Sevdee001 Muciiizeemm İlaçlara aynı gün başladık sanırım seninle ve benim de kasık ağrım çok fazla. İlk iki- üç gün de yendiğim içtiğimden tat alamıyordum
ZEhrA_94 Muciiizeemm oluyor canım yumurtalarının sayısı çok ve büyüdüklerinden iğneden dolayında hastalanmıyorsun badkıdan kasık ağrısı yapıyor ama yumurta toplama işleminden sonra ki ağrının yanında hiç 😂😂😂😂
Derin_Demir Muciiizeemm canım ağrı yumurtalar büyüdüğü için oluyo ama bulantıyı bilmiyorum. İçini rahatlatmak için bence doktoruna bi sor
Sevdee001 Muciiizeemm Ben de perşembe başladım iki gün daha uzattı süreyi doktorum. Senin tüp bebek ve güzel düşün şansın çok fazla. Tüm bu ağrılarını acılarını unutturacak haberlerini alırız umarım
Muciiizeemm Sevdee001 tüp bebek daha zormuş ya valla ben hevesle basladım ama iğneler mahvediyor beni bide tam olarak vuramıyorum canım yanıyo para gidiyor olacakmı korkusu var içimde çok değişik şeyler 😓 fazla yıpratıcı😏
Misssimsek Muciiizeemm yok yok hiç korkma ben 4 kez toplattim yumurta ve hiç birinde de anestezi almadım. Korkulacak birşey değil ve sonrasında ki ağrı kişiye göre değişiyor benim.hic olmadi mesela. Senin de kolayca olur inşallah. 💕🙏
Yaman Yumurtaliklar buyudugu icin agri yapiyor ben 4 kere tup bebek denedim sonuncuda tuttu bnde cok agri cekiyordum
Yaman Muciiizeemm evet cnm sor yan etki yapabilir agir gelebilir bnm bazi ilaclara alerjim vardi biz hep tedbirli kullandik ilaclari