Kizlar bugun 39+4 gunu tamamladım doktorum bir hafta daha dogum olmazsa suni sanci vericem dedi cok korkuyorum normal bi sekilde kendkm dogurmak istiyorum ama ne agrim var ne sanci. Ne suyum dogurmak icin ne yapmam lazim bilgisi olan varmi varsa yardim lütfen 🙄