Mom46 Ben çatı muayenesini 28.haftamda olmuştum kasılma ve sancı nedeniyle şuanda 30.haftaya gircem kanama felan yaşamadım
Me_li Damla________ bu ikinci gebeligim ilk gebeligimde yaşamadım ama dün çatı muayenesi oldum bugün kanama geldi
Damla________ Me_li bende yaşamadım ama zaten çatı muayenesi de olmadım sancı çıktığı gün dogucagi zaman oldum neden çatı muayenesi oldunuz . Doktor söylemişti kanama olabileceğini
Damla________ Me_li anladım normaldir diye düşünüyorum zaten nisan kanı olsa mutlaka sancılar başlardı