Greyy90 Burcusngr son 90🥳 hemen hemen her şeyi hazır kızımın odası arabası kıyafetleri küveti takısı tokası o kadar abarttım ki mama sandalyesi bile aldık 😅 bir deterjanları şampuanları eksikti bugün de onların siparişini verdik 30. Haftadan sonra yıkayıp ütüleriz odasını da düzene koyup sağlıcakla gelmesini bekleriz Allahın izniyle 🥰🤲🏻
Burcusngr Tnskmn aaaa aynı günmüşüz senle ☺️ Ben Şubat indirimlerinden aldım anne yanı beşik bebek arabası ana kucağı elektronik araç gereçler. Ama kıyafet hiç almadım sanırım bende uzun kollu kısa kollu tulumlar alacağım birkaç tane yenidoğan için gerisini 1-3 aylık kısa yazlık tercih edeceğim
Greyy90 Burcusngr zaman su gibi vala 😬 diyorum ne ara büyüdün böyle daha dün mercimek tanesi kadardın 😍
Burcusngr Mili duru kuş sağlıkla doğsun ☺️ Zıbın ları nerden aldınız uzun kısa bana da bir fikir verin hemen hemen aynı günlerde doğacaklar defnemle ☺️🍭
Mili Burcusngr Burcusngr Aminn sizinki de inşallah 🥰 Ben toplu bir şekilde aldım Eminönü havuzlu handan aldım 3 kısa kollu 3 tane de uzun kollu aldım yaz bebekleri olacak bizimkiler en çok zıbına ihtiyacımız olacak diye duydum tecrübeli annelerden :)
demet0146 97 gün kaldı bugun şeker yüklemesinden geldim ben alış verişe başladı cantanın bir yanı hazır hepdi degik ama
Burcusngr demet0146 bende Perşembe gideceğim dr a muhtemelen şeker yüklemesi isteyecek onun için sabah aç karnına mı gidiliyor?
dilekslmn Burcusngr ben akşam 4 te muayeneye gittim tok karnına yaptılar bir şeyler ye üstüne bunu 5 dk da iç bitir 1 saat sonra kan vereceksin dediler. Sabah sonucumu aldım normal çıkınca doktor başka teste gerek yok dedi.
Zynparslan Burcusngr ben bugün yaptırdım ac karnına gel dediler gittim o glükoz olandan içtim beni rahatsız etti migdemi bulandırdı ve bosyere içmiş oldum çıkardım 😊. Bidahada içmedim istemedim içmek ve yapmayıda birdaha düşünmüyorum
Greyy90 Burcusngr ben bugün yaptırdım aç karnına yapılıyormuş 2 su bardağı bolca şekerli bir su içtim 🤢 saatte bir kan alındı aç karnına içtiğim şekerli su dışında bir problem yoktu şükür atlattım sağ salim şekerle hiç aram olmadığından eziyet gibiydi bana😀
dilekslmn Burcusngr zaten 3lü 5 li takımlarda uzun kollu oluyor hastane çıkışı da alacağım 10 lu bir tane onda da olacak onun dışında kısa kol bodyler aldım hep
Zynparslan dilekslmn bana öyle yapmadılar işte sabah ac gel dediler şekerime baktılar kan aldılar ve onu içtim. 1 saat şu dahi icmeyecen dediler . 10 dakika anca dayandım
Merve_fatih Burcusngr son 96 bizde de🙂 kıyafet alışverişi tamamlandı bebek Arabası puset beşik kaldı geriye😌en çok da bebek Arabası meselesi kafamı karıştırıyor onun dışında her şey tıkırında 😊😊😊
Fatmazarif Burcusngr son 87 benim herşeyimiz tamm çok şükür bir tek oğlum eksik haziranın ilk haftası doğum Allahın izniyle daha çok ağırlaşmadan almak istedik
Elif3455 Son 103 bizimde herşeyimiz hazır odasıda alındı sadece oda boyatılıp mobilyanın kurulması kaldı. Son zamanlara bırakmak istemedik biz çünkü günden güne ağırlaşıyoruz herşeyi hazır olsun istedik geriye sağlıkla oğlumuzu beklemek kalıyor❤️👼
Leyla508 dilekslmn eltim bana lohusa sepetinden hediye almış inanılmaz güzel ve kaliteli sizede tavsiye ederim
dilekslmn Leyla508 8 mart ta bir pijama takımı aldım ben de lohusa sepetinden hala bekliyorum bakalım. Şu gecelik sabahlık takımları kafamı karıştırıyor çok çeşit var fiyatlar da acayip ama insan süslü püslü bir şeyler olsun istiyor foto çekimi için falan.
dilekslmn Zynparslan aç karnına sabah giderim diye düşünürken tok olman gerekiyor dediklerinde çok sevinmiştim. Sanırım o yüzden hiç etkilemedi beni. Neye göre aç ya da tok istiyorlar bilmiyorum doktordan doktora fark ediyor galiba.
Kaderdrsun12 Uygulamaya göre son 110 ama 36 hafta olmasına yani 9 aylık olmasına 82 gün var ve henüz bir hazırlık yapmadım be alacağımı bende bilmiyorum🙄