Hamileliğimin 20.haftasındayım hamileliğim çok güzel ilerliyordu ta ki bugüne kAdar,tuvalette biraz ıkındım ve bundan dolayı kan geldi,hemen dr gittik ultrasona ve vajinal ultrasona soktu beni,canım yandi biraz ama bebekte çok şükür bir sıkıntı yokmuş,kalp sesini duyduk,göbek bağında felanda sıkıntı yokmuş,enfeksiyon varmış biraz bu yapabilirmiş benim gibi olan ve bu durumu yaşayan var mi?Sancım yok ama belım bıraz ağrıyor,tiroit hastası olduğum için korktum 😟 ilk gebeliğim @