Aslinda ikinci hamileliyim tecrubeli olmam gerekir ama birinci kizdi bu erkek farkli olur diyolar. Karnim agriyor sancim var ama duzensiz amam bir yandan da buyuj tuvaletim geliyo qaz sancisimi onu da bilmiyorum 1 haftadir da 4-5 cm acikligim var tuvaletde ikinmaya da korkuyorum birden bebek cikar falan diye (ikinci dogum kolay olur diyolar cahillikten deyil acilmam cabuk olmusti ilkinde de) son zamanlarda doguranlardan kimin basina geldi hatirliyorum kizimda da sabah karin agrisi tualetle baslamisti sonrasi docum olmustu amma bundan acikligim da cok