Merhaba kızlar çok şükür bana da nasip oldu doğum hikayemi yazmak 37+2
Sabah uyandigimda bir belittim falan yoktu sabah güzelce kahvaltımı yaptım evimi süpürüp sildim. 14.00Kayinvalidemler eve alış-verişe gittiler bende evde işime baktım saat 15.00 da alışverişten geldiler aldıklarını yerleştirdim oturdum televizyona bakıyordum birden ben Banyo ya giriyom dedim temizlik falan yaparım dedim banyoya yaptım çıktım suyum geldi ağır ağır bende banyodan çıktım ya ondandır dedim üzerimi giyindim fazlalaştı eşime söyledim anneme söyle dedi bende gittim dedim suyum geldiği için esofmanim ıslanmıştı o da gördü hemen üzerimi değiştim hastaneye gittik. Hasteneye acilden giriş yaptik biraz bekledik sonra suyumun geldiğini söyledim muayene ettiler 3cm aciklik var suyunuz geldi dediler 17.30 da yatisim yapıldı beni sanci odasına aldılar ilk başlarda herşey güzeldi taki alttan bakana kadar suyum sonra daha çok gitti eşim falan kimse yok yanimda kimseyi almıyorlar tabi beni korku sardı saat 18.45 de açılmam 4 cm olmuştu artık iyice sancılar geliyordu yanimda bir kişi daha doğum için bekliyordu bana dediki sancin geldikce ıkın diye bende öyle yaptım 21.00 oldu açılmam 7 cm olmuştu bu sefer doktor dedi aynısını sancin geldikce ıkın diye ama bende güç kalmadı her yerim ağrıdı dayanamıyordum doktora dedim beni sezeryana alın diye kusura bakma burda böyle değil dedi sancim geldikce ikindim 22.30 oldu beni hemen doğum odasına aldılar saat 22.45 de oğlumu kucagima aldım. Ve gelelim en zor ana dikiş anı yırtılmam çok olmuş ve enfeksiyon olduğu için dokularımda çok kötüymüş doktor dikiş attığı yere bir daha atmak zorunda kaldı ben feryat figan tabi doktorla tartıştık dediki kendini kasma dedi Tabi elde değil çünkü çok ağrıyordu başka doktor geldi o devam etti dikiş atmaya ama onda kendimi daha rahat hissettim. 00.30 da beni odaya Aldılar dikişte baya bi zorlandım annem ve kayinvalidem geldi yanima odaya alır almaz eşim geldi babam geldi .içimden ağlamak geldi ama ağlayamadım. Ama gerçekten normal doğum çok kolay ama sancısı ve dikişi insanı çok yoruyor oturup kalkarken çok zorlanıyorum baya da bir dikişim var . Ben herzaman sancimi evde çekip öyle gidicem diyordum ama olmadı böyle kismetmis böyle oldu evdeki hesap çarşıya uymuyor.
Tavsiyem kızlar 32 haftalıkken herşeyinizi hazırlayın benim kayinvalidem çok yavaştan aldı. Bu yüzden ben doğuma onlarda alış-verişe gittiler bebeğe gerçekten hiçbir şeyim yoktu. Herşeyinizi hazırlayın bebeklerin ne zaman nasıl gelecekleri belli olmuyor. 💕💕💕💕💕💕💕