Burcuyyy Merhaba 11 haftalık hamileyim adet sancısı gibi bi sancı oluyor sürekli bir dk falan sürüp geçiyor gün içinde 4 beş kez oluyor çok şiddetli normalimi böyle bisey yaşayan varmı
Deletedmom137 Burcuyyy bebek yerleştiği için oluyor genelde canım ama çok rahatsızsan doktora çık bi kanaman varmı
Hlyagnrr Burcuyyy aynı canım bende 11 haftayım az önce bile adet agrısı şeklinde giriyo kısa sürüyo ama korkutuyor
Deletedmom137 Burcuyyy her ihtimale karşı bi çık derim doktoruna danış yada canım genelde normal dıyorlar ama olsun için rahat eder
imrangulll 8 haftalık ben fakat şöyle birşey var bütün gün hiç geçmeyen ağrı olmadıgı sürece bir sıkıntı yok diye biliyorum ☺️ Bende de var o şekil ama zaten kanamada yoksa çok önemli olucağını zannetmiyorum