Merhaba arkadaşlar. Az çok forumlarda görmüşsünüzdür beni , bilenler bilir Mekkede yaşıyorum ben. Doğum hikayemden bahsedeyim sizlere.. doktorumun isteği üzerine sezeryan olacağım ve 23 martta gerçekleşeckti bu bi aksilik çıkmazssa tabi. 1 hafta kadar öncesinden çatı ağrılarım başlamış ve baya zorlanmaya başlamıştım. Akıntılarım çoğalmış , her akıntıyı acaba su mu diye düşünmeden ypamıyordum. 8 marttı sabaha karşı 4.50 ye kadar kasıldı oğlum. Sertleşti ve birşeylerin ters gittiğine emindim. Sabah 6.20 de eşimi işe uğurlamak için gözlerimi açtığımda birşeylerin benden gittiğine ve pijamama kadar ıslandığımı hissettim ki öyleydide gerçekten. 38+0 diye biliyorduk .Her ülke Türkiye gibi değil malesef. Ultrasonlar Çok çok eski kilo boy öğrenemiyor , yeterli bilgi alamıyorduk bu yüzden. Türkiyede ki sıradan bi hastanede bile olan ultrason cihazı burada detaylı olarak biliniyor. Herneyse hastaneye geldik muayene vs deRken ddetaylı ultrason istediler suyumu anlayamadılar o eski ultrasonda. Meğer oğlum 39+5 olmuş ve sezeryan olacağımdan bebeğimi tehlikeye atmak istemedi doktorum. Tüm işlemleri yaptık.. ve genel anestezi ile doğum yaptım. Herkes üşüywceksin çok dediler başın çok ağrıyacak dediler ama elhamdulillah ben yaşamadım. Şuan fazlasıyla ağrım sancım var evet. 😔 Ama geçicek. 1 saat sürmüş ameliyatımda.. bu şekilde benimde doğum hikayem.. uzun oldu ama Mekkeli oğlum oldu🍀 İnşallah kaderi ahlakı geleceği bahtıda güzel olsun.. dua eder dualarınızı beklerim 🍀