CananAkdag Beerrnaa 26+4 benim kıpır kıpır maşallah kızım haftamızla uyumlu gittik en başından beri 🤗
bilaloguzunannesi Beerrnaa 27 haftalık ama 2 hafta önde dedi doktorumuz çok şükür bir sorun yok MaşAllah bize diyelim 😍❤
DenizEliz Beerrnaa 17 sinde randevumuz şuanlık günümüzün gelemesini bekliyoruz bakalım nekadar kilo almışız boyumuz kaç olmuş:) ve kan uyuşmazlığı için iğne vurulucam aramızda kan uyuşmazlığı için iğne vurulacak arkadaş var mı?? 27+5 im şuan☺️
Gulerkyk 28+2 olduk ama ultrason da iki hafta öndeyiz suyu da fazla olduğunu için yediklerime dikkat ediyorum ekmek tatlı vs tüketmemeye çalışıyorum inşallah düzeliriz 🤰
EsraaK Beerrnaa Güzel gidiyor çok şükür benimkide 4 gün önde dedi doktor normal herşeyi ve cok hareketli bebeğim 27 haftalik olduk 😇🦁🙏
EsraaK Aynen benimde yaa nasil yanıyor bogazim gögüs kismim 2 3 haftadir bu aralar daha cok artti gibi doktor şurup yazdi ama arada bir iciyorum