Merhaba kizlar 20 yasindayim 1 yil 7 aylik evliyim. Evliligimizin ilk 4 ayi dogal yollarla korunuduk daha sonra korunmayi biraktik. Ama gebelik olusmadi. 8. Ayda esimde bende doktora gorunduk ama ikimizde de bi sıkıntı çıkmadı. Sadece bende milimlik pko vardi ama doktor bu sorun olmaz demisti. Ocak ayinda catlatma ignesi vurludum ama yine gebelik olusmadi. Sizce dogal yollarla olmasini mi beklemeliyim yoksa asilama mi yaptırmalıyım?
Ben çocuk istiyorum ama Çevrem daha gencsin vucudunu ilaclarla öldürme diyor ve ben kararsiz kaldım