Malina Ben de göğüs ucum belki yara olmayacak diyerek gümüş kapak almadım ama kalkan ayrı bişey bence lazım. Ben hastaneden itibaren kullanmaya başladım keza ilk emzirdiğim gğnlerce meme ucum aşırı acıyor,yanıyordu.Emzirdikten sonra ucuna krem sürüp kalkan koyuyorsunuz hem hava almkş oluyor krem işe yarıyoe hem de meme ucu çamaşırla temas etmiyoe sizi rahatlatıyor. Akan sütleriniz içinde birikiyor,ileriki günlerde de süt akmaya başladı