Duyar kasmayın ya bunu sormanın neresi bencilce isteyen istediği postu açabilir. Her kilolu olan çocuk sağlıklı olmadığı gibi her zayıf bebek de sağlıksız değil...kilosu az olan annelerimiz de kendi bebeği minik doğdu diye bu kilolardaki çocuğu duyupta kötü olmaz aksine mutlu olur. Maşallahder çünkü başkasının da bebeğinin az kiloda doğmasını istemez buraya gelipte bencillik felan duyar kasmayın ya üzüntülerimizi paylaştığımız gibi sevincimizide paylaşabiliriz bu çok doğal. Rahatsız oluyorsanız girip bakmayın bu kadar da basit