Merhaba bişey sormak istiyorum. 37 haftalık hamileyim geçen hafta 36 haftalıkken 2700 gramdı bugün kontrolüm vardı 2770 gr çıktı doktor doppler istedi bir haftada 70 gram almış sizce kötü bişey mi doktor birşey çıkmaz dedi ama böyle birşey başına gelen var mı