Bushrasa Kardeşim yavrularimiz Rabbimize emanet bende üüzlüyorum, 3. Kez antibiyotik aliyorum mutlumu ediyor beni hayır üzülüyorum ama dua ediyorum Rabbim yavrumada banada şifasini nasip etsin zararini göstermesin. Tabiyki duam sizler içinde Rabbim hayırlı kavusmalar büyütmeler nasip etsin bizlere. Bendede cıkıyor hem kan hem idrar Dilerim bir zarari olmaz meleklerimize. Mevlam , Mübarek aylar hürmetine bizlere bağişlasin Sağlıkla sıhhatle ❤️🤲🏻❤️