Bende de aynı olmuştu ilacı yani ağızdan alinani mahvetti beni baş ağrısı vs birçok yan etkisi var . Böylesi daha iyi olmuş sizin için . Dikkatli olun eşinizle . Enfeksiyon kaynaklı da olabiliyor böyle kanamalar bol su için ben içermiyorum maalesef 🙃🙃