morsunbul95 Ayten-1990 Darıca’dan selamlar 👋👋 Gebze’de Medar hastanesi mine hanıma gidiyorum. Önceden Pendik Medipole gidiyordum giriş çıkış yasağı dan dolayı medara gittik 20 gün önce. Gayet güzel bir hastane bakalım belki doğum u orda yaparim . Eylül ayına kadar Corona muhabbeti devam edilecek deniliyor 😵😵
Ayten-1990 Zehra321 gitmedim muayene ve doğm ne kadar lüzyılda geçen sene anlaşmamız olduğu için 95ti 71tl ödüyordum
Ayten-1990 Pnarrr biliyorum ama hiç gitmedim çiğdem hanıma gidiyordm geçen sene düşüğüm olmustu simdi ise merkez de cihangir beye gidiyorum
Ayten-1990 Zehra321 zam gelmiş baya o zaman ücretlere. Benim simdiki hastaneme geçen sene 75ti 55 ödüyordum simdiyse 105olmus 80ödüyorum
Ruzgar_1405 Yüzyıl Koray bey. Daha önce de Seher hanıma gidiyordum doğumu onda yapmıştım temmuz sonunda. Şimdi tekrar hamileyim acil bi durum gelişip hastaneye gidince nöbetçi Koray bey vardı memnun kaldım onunla devam edicem.
Ruzgar_1405 Yüzyıl Koray bey. Daha önce de Seher hanıma gidiyordum doğumu onda yapmıştım temmuz sonunda. Şimdi tekrar hamileyim acil bi durum gelişip hastaneye gidince nöbetçi Koray bey vardı memnun kaldım onunla devam edicem.
Ruzgar_1405 morsunbul95 Geçer inşallah o zamana kadar Medar yakın sayılır bize ama Yüzyıla gidiyorum😁