Selam kızlar 24 haftalık olduk 2 haftadır akıntı kaşıntı ve yanma ile uğraşıyorum bugün kontrolde doktora söyledim ve çatala yatırıp tentürdiyot ile temizleme yaptı sonra ilerlemiş enfeksiyon erken doğuma sebep olur deyip 2 antibiyotik 1 krem 1 de fitil yazdı doktoruma güveniyorum ama yine de tedirgin oldum ilaç kullanıcam diye benim gibi olanlar var mı neler yaptılar acaba ? Doktora sordum ama ilaçları kullanmamak bebeğe daha zararlı şuan erken doğumu tetikleyebilir dedi o yüzden biraz tedirgin oldum 😕