Kızlar burası evim gibi oldu artık o yüzden yazmak istedim. Biz cinsiyetimizi öğrendik 15+0da kontrole gittik bugün. Geçen kontrolde 12. Haftada gittiğimizde kız olma ihtimali yüksek demişti ama erkekmişş🙈 ben de kız bekliyordum açıkçası ama erkek olacak Allah izin verirse. Darısı tüm cinsiyet bekleyenlerin başına 🙏🏻❤️ Bir an önce sağlıkla alalım inşallah bebeklerimizi kucaklarımıza 🙏🏻❤️