Benimde 20.haftaya kadar çok aşırı baş ağrım vardı doktorum nedeninin hamilelikte kan basıncının yükselip sinüzit ve migreni tetiklediğini söylemişti çok çok aşırı olduğu zamanlar parol içebilirsin minoseti çok fazla önermiyorlar geçmiş olsun kendim yaşadım geceleri uyuyamıyordum bile baş ağrısından Allah yardımcın olsun