Sevvalkeles79 Merhama kizlar 26+3 hamileyim parmaklarim uyurkende normaldede cok uyusur normal bsiimi bu sizdede oluyormu?
Zehra321 Sevvalkeles79 37 haftalığım geceleri ağlıyorum resmen sinirden. Uyuşuyor ağrıyor keçe gibi oluyor resmen parmaklarım uykudan uyanıyorum uyuşukluğuna hep. Ve sabahları felçli gibi oluyorum sıcak su soğuk su zor kendine getiriyorum.. tek şikayetçi olduğum konu bu
Ccigdemmm Ben 1 aydır çekiyorum onu parmaklarım uçları sanki diken diken geçmiyor dogurana kadar boyle olcak sanırım ödemden olurmus bende 30 hafta 6 günlük olduk
Sevvalkeles79 Ccigdemmm ever galiba odemden ayaklarimda yok ama ellerim telefon bile tutamiyor geneldede uykuda oluyor