AhsenMila ben de 27 haftalık hamileyim. Başından beri Emre Canverenler e gidiyorum Can Hastanesinde, 3500 lira doğum ücreti diye konuştuk en son ama mart ayında yüzde 10 gibi bir zam gelecekti diye hatırlıyorum. Ve yanlış hatırlamıyorsam eğer sezaryen da aynı fiyatta. Epidural için artı 500 tl dediler. Bebeğin ilk ay aşıları bakımları ve yenidoğan yoğunbakım ünitesi içindeymiş. Şimdilik muayene için 135 lira veriyorum. ☺️