Humaa ben😊 hatta birkaç gün bu ağrı sürdü ve ben sürekli ped kullandım ha geldi ha gelecek diye adet ağrılarının birebir aynısını yaşadım.Sonra geçti 10 gün bende bi halsizlik bi iştahsızlık dedim tamam ben enfeksiyon oldum.Sonra arkadas dedi hamilemisin bir test aldım eczaneden baktım ki çift çizgi😊 yani bebek 6 haftalıkken anlayabildim