Arzueslemm Dün doktora gittim normalde 8 haftalık hamileyim ama ultrasonda 7 haftalık göründü 1 hafta geriden geliyo dedi doktor 1 hafta sonra tekrar gidicem. Böyle olupta bebeği iyi olan sağlıklı doğan varmı?😐
Sinem92 Arzueslemm benim 28. Haftamda oldu bu durum, bugüne kadar gelişimi ilerideyken, 1 hafta geriden geldiğini söyledi 27. Haftayla uyumluydu. Yarın tekrar kontrolüm var umarım sorun yoktur 🙏
Gulayshn Arzueslemm normal canim telas etme sen yemene icmene onem ver oluyo önden gittigide oluyo geridende korkma tabiki takip ettir surekli
Pnrbyr Arzueslemm Olabiliyor böyle şeyler benim kızımda da olmuştu doktor 2 hafta geri olmadığı takdirde sorun olmuyo demişti
Esraguvennn Arzueslemm canım bebeğin 3 haftaya kadar önden ya da geriden gelmesi önemli değil içini ferah tut 😊
senathesena Arzueslemm 1 hafta sorun değil canım dert etme. benimki de öyle dr döllenmeyle alakalı olduğunu söyledi. Zaten sorun olsaydı doktorun söylerdi.
Beyzasahin Arzueslemm canım ama bu normal ki🙄 benimde 1 hafta gerideydi 2 hafta geriliğe kadar normal kabul ediliyor. Şuan bebeğim tam haftasına geldi gelişimi öne gelebiliyor
Aylanur_1 Arzueslemm kuzum ben 38+1 haftalık hamileyim doktorum benim bebeğim içinde geri de dedi ama sağlıklı dedi dua et sağlıklı olsun ki sen yolun basindasin hiç canını sıkma ☺️
Burcu0734 Arzueslemm normal canım benimde öyle şu an 11.ci haftayım doktorum problem olmadığını söyledi. 1 hafta sonra gittiğinde beyin ve kafa oluşumuna bakacaktır. Bol bol ceviz ve fındık tüket 🤗