38 haftalik doktora kontrolé gitmemle başladı hersey suyunun azaldığını ve olcup Ona göre bir yol izleyecegimjzi söyledi . Teetleri yaptıktan sonra az olduğunu ama çok tehlike teşkil etmediğini ama zaten gününü doldurdun ne olur ne olmaz deyip beni yatırdı doktorum. Nst bağladılar bana sancılar çıktı 3 cm açıklık vardı ve suni sanciyla başladılar iki sancı verildi ikisini de hissetmedim ne hikmekse sancım yok birsey yok doktor beni çatala alıp kaç cm açıklığıma baktı 5 cm olmuş ama bende sancı hala yok suyumu kendi patlattı doğumu başlattı hiç yemek verilMedi su bile icirmediler sabaha kadar 4 gibi mide bulantısı kusma ile birlikte tansiyonum yükseldi ateşim çıktı ama hala sancı yok doktorum saat 8 bucuga kadar bekleti ama yine yok doktorum en son çatala çık açıkligin yoksa seni ameliyata alırım çünkü ben nerdeyse Bayılacaktim ateşten . O da ne 10 cm açıklığım olmuş sancisiz bir doğum geçirdim 3 dikişle bal oğlum dünyaya geldi şimdi evde mutlu mutlu yaşıyoruz 😍😍😍😍😍