Neriman4413 Snmdnz maşallah 🧿 benimkinde normal o zaman rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inş 🤰🥰 nasıl geçiyo hamilelik benim ayak kraplarım çok oluyor sağ kasığım agrıyo sadece
Snmdnz Neriman4413 benimde kasik agrim oluyor ama bugun doktorum yeri dar dedi oyuzdenmis bide nstye bagladi bugun bi sıkınti cikmadi 1ay sonra dogum icin gun vericek canm😊