Esma5825 Merhaba hanımlar ben şuan 17+3 deym ve göğüs kaşıntım hiç geçmedi bu haftaya kadar.. çok sık kaşınıyor birde kaşıyınca da pul pul dökülme oluyor ben bu kaşıntını önüne nasıl geçebilirim bir önerisi olan var mı acaba 😏
senaA Esma5825 benimkide kaşınıyordu sonra çatlamalar başladi sürekli nemli tuttum catladı malesef yinede
Canann Bol krem sur kasinti azalicaktir gunde 2 kere catlak icin aldigin kremi sur benimde o haftalarda oyleydi hep kasidim anlayamadim acemiligime denk geldi ve goguslerim catladi aman sen yapma tedbirini al
Esma5825 Canann bebek yağının etkisi olur mu acaba ben arada bir losyon sürüyorum ama yinede kaşınıyor :/ birde olur olmadık yerde kaşınıyor ne yapacağımı bilemiyorum
Canann Esma5825 bio oil yag kullaniyorm ben basindan beri gobegm hic caylamadi 36 haftalik olduk ama gogsumum o basinda tecrubesiz olup anlamadgm icincatlis bulundu
Canann Alpaslanveannesi ben lierac sevamed ve bio oil aldim. En iyi nemlendiren bio oil bence digerleri duruyor bio oil 2 kutunun yarisina geldim ondan memnunum