Kızlar ben 36+4 haftalık hamileyim çocuk kanala inmiş. Doktorum bana daha kanala inmemişken bol bol yürü dedi. Ama ben sonra lekelenme gelince acile gittim iki farklı günde ve iki farklı doktor da bana yatarak dinlen dedi. Neden diye sormak aklıma gelmedi ama şimdi düşünüyorum ve çözüm bulamadım. Normal doğum istiyorum bu yüzden de yürümem gerekmez mi. Kendi doktoruma pazartesi randevu var o zaman anlatcam durumu