Cemre93 canım öncelikle korkma onun sütüne ihtiyacı var şuan . sepsis demek kanda enfeksiyon var demek oluyor . biraz fazla bir enfeksiyon bu . antibiyotik tedavisini ya 3 gün ya 7 gün ya 10 gün gibi bir süre alabilir . enfeksiyon düşene kadar ve antibiyotik dozu tamamlanana kadar kalır muhtemelen . bol dua et .inşallah bir an önce iyileşir