Selva98 ben hiç devlete gitmedim. Sadece gebe olup olmadığımı öğrenmek için buradaki kadın doğum hastanesinde test yaptırdım. Doktor sonucu söylerken sanki cenaze haberi veriyor gibiydi. Sevinemedim bile. O gün son oldu. Özel ada hastanesinde muayene ücreti bildiğim kadarıyla 75₺. Ben bağlı olduğum meslek kuruluşundan dolayı hastanenin anlaşmalı kurumlarından faydalanıyorum bu sebeple ödediğim miktar az. İkili test, üçlü test, şeker yüklemesi gibi testleri yaptırdım. Fiyatlarını net hatırlamadığım için yanlış yönlendirmek istemem ama 100₺ yi geçmedi hiç biri. Levent bey o kadar başarılı bir doktor ki bebekte ya da anne de olan bi sıkıntıyı zaten hemen fark edip önlemini alıyor. Her muayenede bebeğimin ölçümlerini yapıp sekreterine not aldırıyor. Detaylı ultrason olarak ayrıca bir para ödemedim ben. 20li haftalarımda Her zamanki gibi gittiğim kontrollerde bir muayenem diğerlerinden daha uzun sürdü sadece. Umarım yardımcı olabilmişimdir