Merhaba, bugün 13+5haftalik bebeğim 12.haftada kanamam oldu ilaçlarla durdu. Fakat içeride kanamalı bölge var ve kuculmuyor. Aynı zamanda serklaj olmam gerekiyor. Doktorum dikişin etkililiğini azaltır ama artık yapmamız gerekiyor dedi. Böyle bir durum yaşayan var mi? Çok canım sıkkın 4defa düşük yaptım artık sağlıkla bebeğime kavuşmak istiyorum 😔