Merhaba arkadaşlar , 38+5 olduk.
Normalde hamileliğin son döneminde idrara sık çıkmak doğaldır baskıdan dolayı bu sabaha kadar öyleydi fakat sabah kalktm saat 9 gbi , 5dk bir 10dk bir idrara çıkıyorum artk gerçekten hem halsizleştm hemde çok sıkıldm ve iki kerede ishal gördm.
Halsizlik sanki midem bulaniyomus gbi hissediyorum, bebeğimin hareketlerinde sknti yok her zamanki gbi.
İdrara sık çıkmamı birine sordum suyun geliyo olabilirmi acaba dedi ama o cok farkli diye okumustm burdada , hani idrarini tutabilirsn ama suyun geldiginde tutamazsin öyle ayirt edebilirsinz diye yzmislardi .
Uzun oldu biraz kusura bakmayin anlatip iyice ifade etmej istedim bilginizi yada fikrinizi belirtirseniz çok sevinirim🙏🏼💕