Rabia37 iste testi yaptiriyo ona gorede igneni yapilip yapilmayacagini karar veriyo bebek negtifse sorun yok diyo yaptirmiyo ama kanaman felan olursa mutlaka yapiyolar benim 13 haftada bi kanama oldu bana erken yaptilar simdi tekrar test yapil pyine yapacaklarmis