Aysegulccc bende de bardı kaşıntı 2 hafta önce sonra akıntı yanma ve kızarıklık eşlik etti canım bugün doktora gittim ve antibiyotik verdi ilaçlar bebeğe zarar verir mi diye sordum kullanmamak erken doğumu tetikler dedi kaç haftalıksın canım doktora git mutlaka benimki ilerlemiş çalıştığım için anca gidebildim 🥴