Merhaba ciciş anneler😘
Suan 17 haftalık hamişimm🥰
Bugun bebişin erkek olduğunu öğrendim. Fakat beni gören herkes kız olduğunu aşermelerim turşu tuzlu yemem hamilelik hallerim falan kim görse kız diyor kiiii bende hala kız hissediyorum sizde de böyle olan var mı😍💜