Dzeyy Merhaba bayanlar benim sorum şu çatlak kremi losyon yap vs ne kullandınız ve işe yaradımı zaten kilolu bi yapım var göbeğimde hafif çatlaklar var ilerlesin ve büyüsün istemiyorm önerisi olan var mı
Giizmnr Dzeyy 5. Ayımdan itibaren düzenli olarak sabah akşam kakoo yağı sürdüm karnıma kalçama ve baldırlarıma kaşıntım da olmadı yani nemli kaldığı için kaşıntı hissetmedim hiç 37. Haftamın ilk günündeyim şuan hala devam ediyorum öneririm tüğlenme yaşamadım aktarlar da özel yaptırdım saf kakoo yağı 👍🏻
3ilge Haftadayım ben de Hindistan cevizi yağı ve freiol kullanıyorum. Henüz çatlak yok ama genetik yatkınlığım olduğundan kaçamayacagımı biliyorum 😂 ama işte az olur belki diye kullanıyorum
Zeynep1307 Ben parfümsüz uni care in vazelinini kullanıyorum 26. Haftadayım karnım çok büyüdü hatta Birazda fazla kilo aldım ama çatlağım yokk her akşam gögüslerimi ve karnımı bol bol kremliyorum önemli olan cildi nemli tutup kurumasını engellemek.