2subat ya arkadaşlar kadın doğummu sevk ediyor inferilite bölümüne allah aşkına. Önce kadın doğuma gidiyor bi sonuç alamazsa hasta kendisi o bölüme başvuruyor yada kadın doğum öneriyor. Bende çok gittim geldim canım ama sonuç almadım en son özel hastane ve inferilite bölümü olan tam donanımlı olmalı ama gittim ilk muayenem ücretsiz hatta doktorum aşılama dedi bu süre zarfında hiçbir muayene ücreti ödemiyorsun sadece aşılamaysa onun ücretini ödüyorsun tabi bu süreçte tahlillerini istiyor ben tahlillerimin hepsini devlette ücretsiz yaptırdım özelde pahalı tutuyor zaten ertesi gün sonuçlarını veriyorlar ona göre karar veriliyor ekip halinde çalışılıyor devlette de var inferilite ama durumun varsa özel ve labaratuarı iyi bi hastane seçmende önemli canım