busrasahinn Kızlar merhaba ben normalde Pendik devlet hastanesinde kontrole gidiyorum ama burda gece doğum yokmuş maalesef doktor olmuyomus gece marmarayada gitmek istemiyorum bu hastanede doğum yapan var mı orda takip yaptırmadan direk doğuma gidilebiliyomu
defnemila busrasahinn Canım ben 15-16. Haftamda riski gebelik durumundan dolayı oraya sevk ile gittim ama ona rağmen takipli hasta olmadığım için bakmadan direkt zeynep kamişe postaladılar beni.
ZeynepAksoy busrasahinn Bende kartalda oturuyorum canm ,vera hastanesini biliyosundur o halde orada gece doğum varmi bilmiyorum orasıda cok ben 35. Haftamdan beri oraya yaptirmaya basladim takibimi ve doğumumuda orada yapicam
busrasahinn ZeynepAksoy canım ben Pendik de oturuyorum inan hiç bilmiyorum kartalı sadece doğum icin lütfi kırdara gidicem özelde doğum yapmam ikinci dogumum ilki normal yine normal istiyorum özele doğum icin para vermek gereksiz geliyo bana ama teşekkür ederim 😍
ZeynepAksoy busrasahinn vera hastanesi devletle anlasmali , özele boşuna çok para verecektim , verada normal 1700 sezeryan 2000 dediler . Rica ederim canim🥰🙏🏼
defnemila busrasahinn marmarayada gidebilirsin ama ben oraya gidiyorum memnunum doğumu orada yapıcam inşallah. Kartaldan da memnunlar aslında ama ben kocaelinde yaşıyorum Pendik 1 tık daha yakın geliyor
busrasahinn defnemila ben bir kere marmaranin dogumhamesine girdim girmez olaydım dedim 3 sene oldu üzerinden zaman geçti bu hamileligimdede ayrıntılı icin randevu almaya gittim illa muayene olcan dediler oldum ikili testimi gösterdim 2 doktorun sorun yok dediği aynı sonuclara bakıp beni genetik arastirmaya gondermeye çalıştılar randevuyuda vermediler bi dhaa da Allah dusurmesin beni oraya dedim
busrasahinn ZeynepAksoy evet sezaryen yapıp memnun kalan duydum odaları vs çok güzelmis ilgi alaka konusunda da memnun kalmışlar ben ilk dogumumu da devlet hastanesinde yaptım cokta memnun kalmıştım ama o hastane burda değil memleketimde maalesef bu sefer diğer oglumda küçük olduğu için dogumum burda olacak mecburen