Merhabalar, postlarımdan bilen bilir 5-6 ay önce devlet hastanesinde rahim filmi çekinmiştim. Çok ağrılı ve travmatik olmuştu. Sağ tüpe sıvı verirken bağırdığım için 3 saniyelik görüntü elde edilmişti ve doktorum film sonucunun temiz oldugunu, sol tüpün sağlam oldugunu sağ tüpü değerlendiremediğini (3 sn çekim oldugu için) bunun benim için yeterli oldugunu söylemişti. 4 düşük oldugu için tüp bebek tedavisine başladım bahcecide. Cem hoca rahim filmi için özel bir kliniğe yönlendirdi. İşlemi tane tane anlattı dün doktor ve başladı işleme. Çok ağrı çektim ve ağladım. Bir de ne görelim. 2 tüpüm de kapalı. Şok olduk. Benim önceki filmimde sol açıktı ve ben 4 defada soldan gebe kalmıştım. Hep diyordum sağ tüpümde bir sıkıntı var diye. Doktor ince bi kablo gibi aletle solu açmak için çok uğraştı ve ben ağladıkça böyle giderse yapamam dedi. Ekranda görünce yapılan işlemi daha da kötü oldum. En son doktor işlemi ağladığım için bırakacagını söylediğinde bir daha bu işkenceyi çekmemek için saldım kendimi. O an hemen sıvı sol tüpe doldu. Bu kez sağa girmesi için uğraştı ama olmadı. Yapamadım bu başka bir işlem dedi.
raporda rahimde ufak yapışıklık oldugunu bununda kürtajdan kaynaklandığını, sağ tüpün kapalı oldugunu yazdı. ve galiba çok gerildiğim için tüplerim spazm geçirdi o esnada.
cuma sonuçları eşimin sonuçlarıyla birlikte cem hocaya götüreceğiz. Çok korkuyorum laparoskopi diye bir işlem yapmasından. Dünki rahim filmini çeken doktor pek de maharetli gelmedi bize. Tüp bebek için tüpün önemi olmadıgını söyledi ama içinde sıvı birikmesi varsa düşüğe sebep olacagını biliyorum.
başına böyle bir spazm olayı gelen varsa fikirlerini almak isterim.
sevgiler 🌸🌺