Ben yaptırdım ailemde şeker olduğu için . Açlık kan şekerim iyiydi ama şeker yüklemesinde geç düşüyordu şeker. Normal değerin biraz üstünde çıktı değerlerim.Doktor diyet ya da ilaç vermedi ama tatlılara şekerlilere dikkat et dedi.Bebeğimin hareketlerinde ve sağlığında şimdilik birşey yok şükür.Ultrasonlarda da güzel değerleri.