Busrasar Mrblar bir tane düşüğüm var ve ben aşılama ile hamile kaldım rahim filmi çektirdim doktorum t şeklinde rahmimin olduğunu söyledi yani rahim çok dar bebek tutunamamış dedi tavsiye edebileceğiniz bir doktor var mı acaba?