Bende kullandım Aralık ayında tüp bebek yaptırmıştım kullandım canım senin kullandığın progestanların arasından en iyisi evet tortu bırakıyor maalesef kendin temizliyorsun.Doktoruna sor herhangi bir eczaneye direk sana kullandığın markanın ne iyisi olduğunu sölicek