Farah23 Beş haftalık görünüyor. Ben de iki defa tahlil yaptım çok şükür pozitif çıktı şu an beta hcg 474 ve 2500 olmadan görünmüyor denildi ama başka bir doktor ise 474’te bile kese görünür dendi
ED1802 Farah23 benim 6 ıncı haftada gözüktü 5 de gittiğimde görememişti doktorum ve adet olacağım gün kan testinde 2230 çıkmıştı değerim o halde bile göremedi doktor 6 da gördü
HtcGB Benim de ilk zamanlar oldu. Bir anda geliyordu. Sert bir şekilde kasıklarıma biri vuruyor gibiydi. Doktora sordum. İdrar testi falan yaptı. Ama normal bir ağrı olduğunu yerleşirken ilk zamanlar böyle olacağını çevremdeki bütün anneler söylemişti.🥰