Baharuras1321 Merhaba arkadaşlar 22 haftama girdim bugün öğrendim cinsiyet kız bebşim kilosu 450 gör boyu 25 cm doktor iyi haftaya göre suyunda iyi dedi Sadece çikolata baklava çok yeme dedi sizce iyimi kilo boyu ilk gebeliğim cevaplarınız için teşekkür ederim