Sevdiss_17 A_C_04 yazarim yarin insallah esim iki kati 578 dedi ama en sagliklisi 600 ve 700 kusur olmasi galiba
A_C_04 Sevdiss_17 Aynn öyle bugün 578 olmuştur yarin iki katı yükselmesi gerek şimdi hesapladım 867 çıkması gerek
A_C_04 Sevdiss_17 fazla takılma yinede doktorun ne diyeceği daha önemli bnm 921 çıkmasına rağmen birşey diyemeyiz dedi doktor
Sevdiss_17 A_C_04 tabi dogru benim 8 bin ciktiginda bile haftaya gel demisti rabbim nasip etmisse hic bir sey engel olamaz
Sevdiss_17 A_C_04 canik bisey sorucam folik asit kullaniyormusun doktorun verdimi ya folik asit faydali diye biliyorum ama bi cok kisi icme dogal yollarla al falan diyo folik asidi kafam karisiyi kimyasal diyip duruyolar
A_C_04 Sevdiss_17 Evt cnm hamile kalmadan başladım o ay hamile kaldın halada kullanıyorum bi zararı yok kimseyi dinleme sen kesinlikle kullan
smrbs Sevdiss_17 benim doktorum ocean mummy diye bir folik asit önerdi arkadaslarımın hepside onu kullanıyor bende bu ay kullandım 5,27 olsada hamile sayılırım gibi suan :))
Sevdiss_17 smrbs tabi hamilesin insallah bebegi keseyide gordugun gunlerin olur 😀 ben yarin sabah kan icin tekrar gdiince eczaneden aliyim ozaman tesekkur ederim
smrbs Sevdiss_17 ay ne güzel dua ediyorsun insallah görürüm :) al al içinde çok fazla vitamin var baya öneriyorlar
smrbs Sevdiss_17 benim dediğim sadece folik asit değil zaten biraz yüksek fiyatı balık yağı vs var içerisinde ve bir çok vitamin var