El_miram Kızlar benim dün birazçik kanamam oldu azdı ama ondan sonra olmadı şimdi de yok ama karnım sertleşiyo sanki aşağa inmiş hareketlerde azalmış acaba bilgisi olan varmı bilgilendire bilirmisiniz
El_miram juliet ALLAH razı olsun çok deyildi ama karın ağrısı da var bide iki gün ünce doktora gitik 1 nisana kada doğum olmaz