Merhaba güzel Anneler Anne Adayları 🌸
Ben 15+5 haftalık hamileyim bugüne kadar kontroller için muayene için Devlet Hastanesine gittim fakat memnun kalamadığım için Özel Düztepe Yaşam Hastanesine tavsiyeler üzerine randevu aldım Dr. SEMA IYIKÖŞKER'E gidip memnun kalanlar varsa yazarsa sevinirim 🌸 Allah şimdiden razı olsun