Merhaba anneler dün kontrolüm vardı , 34 haftalığız ultrasondaki doktor Ac yi yani karın çevresi ölçümünü 31 haftalık çıkardı , sonucu doktora göstermeye çıktım oda kendi odasında baktı ben 32/33 görüyorum dedi doopler kaydı açtı yarın tekrar ultrasona giricem , böyle bişey başına gelen varmı içim huzursuz düşünmeden duramıyorum bu şekilde olup sağlıklı doğum yapan var mı acaba 🥺