Zezemeze bugün sallama beşik hakkında tecrübeli bi arkadaşımla konuştum oda böyle birsey almış ve çocuğunu sallamış. Çocuk öyle alışınca sürekli sallanmak istiyor. Geceler kollarım kopuyor diyor bazen 2 saat aralıksız sallanmak istiyor diyor, sakin sallamalı alma dedi bana. Ben zaten baby plus safe side düşünüyorum. İlk 6 ay icin bana uygun geliyor.
bu arada ben size özelden mesaj atacagim
bebek arabası hakkında diğer forumda gördüm ☺️